Image and video hosting by TinyPic

Musblack

viktigt!!

God fredagkväll! :)
Sitter just nu i matildas rum och bloggar med min nya surfplatta. Den e helt underbar!
Jag har även bakat kladdkaka så vi ska äta den efter maten. 
Tänkte säga en viktig sak! Jag vet att jag inte är så bra på att uppdatera meen nu när jag har min surfisplattis så kommer jag att kunna skriva fler inläggs :) Men då vill det till att nni kommenterar... annars tappar jag liksom lusten att blogga :( Men som sagt kommer jag börja updatera mer nu. Så hoppas ni stannar!! 
 
Kram nu ska jag gå och ätta middag :P
 

Kommentarer
Postat av: matilda

Fortsätt blogga Smilla :-)

2012-12-07 @ 20:33:52
URL: http://pussmulen.blogg.se
Postat av: Mamma

Vilken fin bild på dig och Ivan! :)

2012-12-10 @ 15:50:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0