Image and video hosting by TinyPic

Musblack

Ridit Molle Mackaron!

Molle Mackaron/ Molle Mustang/ Molle Mupp/ Molle Marin. Haha... ;)
 

 
Idag for jag och mamma till Bjurön och mamma red Ivan. Annsofi red fålle och jag fick rida Molle! :D Vi red till lappvik och det var jäteroligt :) Det var andra gången jag red molle. vi galopperade och hoppa över 2 diken det var jättemysigt. och vi hade jättetur med vädret men det var fråst. Sen efteråt fick jag rida barbacka på ivan en liten stund på slutet :D
 
 
(Molle är den svarta hästen bakanför Ivan :D, Visst e han sööt?)

Kommentarer
Postat av: Emma

Åh va goa hästar på bilden! Galet söta!

2012-10-29 @ 02:34:21
URL: http://photobyem.blo.gg

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0